ספורט וכושר

לעתים, מספיקה תנועה לא נכונה או תנוחה בעייתית כדי לפתח כאבים כרוניים ופציעה שהשלכותיה יהיו ארוכות טווח. נזקים אלו אינם נוצרים יש מאין, הם נובעים מתחזוקה לקויה של הגוף לאורך זמן. הקפדה על אורח חיים בריא ויישום רפואה מונעת התופסת את הגוף השלם, עשויה לעשות את כל ההבדל ולשמור על גופנו עמיד בהרבה לפציעות וכאבים. קבלו מספר טיפים לשמירה על הגוף מאת המרכז לרפואה משלימה של אתי קגן:

בנייה הדרגתית של המאמץ בתרגולי ספורט

חשוב שנלך צעד צעד ולא נעמיס על עצמנו יוצר מדי. ככל שהמאמץ שגופנו חווה הוא דרסטי ומהיר מדי, כך עולה הסבירות לדלקות במפרקים ובגידים ולקרעים בשרירים. בין אימון כוח אחד למשנהו, חשוב שניתן לגוף יום מנוחה אחד לפחות על מנת להתאושש. אימון הדרגתי ומותאם ליכולות יכול לחזק את גופנו ולהעניק לנו חיוניות וחשוב שנעשה זאת באופן מיטיב.

תרגול גמישות הגוף

ישנן טכניקות תרגול רבות שיכולות לסייע לנו לחזק את השרירים ולתרגל את גמישות המפרקים. טכניקות כמו יוגה או פילאטיס יאפשרו לנו לפתח את השרירים כקבוצות שלמות וליצור מערך יציב וחזק יותר שימנע פציעות בעתיד.

ירידה במשקל

אחד הגורמים המשמעותיים לעליה בסבירות לפציעה היא עודף משקל. כאשר המפרקים והשלד שלנו נושאים עליהם עומסים רבים לאורך הזמן, הגוף נעשה פגיע בהרבה וגם נפילה קלה עשויה להסתיים עם השלכות שלא ציפינו להן. שמירה על תזונה מאוזנת בשילוב פעילות גופנית עשוי לעשות את כל ההבדל.

טיפולים במגע

טיפולי עיסוי רפואי המבוצעים על ידי אנשי מקצוע מיומנים מעניקים יתרונות גופניים רבים והופכים את הגוף לעמיד בהרבה בפני פציעות. עיסוי רפואי ממריץ את זרימת הדם לרקמות החיבור, לשרירים ולשלד, מרפה את השרירים ומונע נוקשות שעשויה לגרום לפציעות בהמשך הדרך. גם במקרים של התפתחות דלקות, עיסוי עשוי להקל משמעותית ולהעניק לגוף יתרון משמעותי במאבק בזיהום.

טיפולי דיקור

מחקרים רבים מצאו כי טיפולי דיקור סיני יעילים בחיזוק הגוף ועשויים להוות גורם משמעותי במניעת כאבים כרוניים ונוקשות שרירים. הטיפול יעיל לטווח רחב של בעיות שלד ושרירים ועשוי להוות חלק חשוב ומשמעותי במאמצי השיקום והמניעה שלך. חידוש מלאי האנרגיה שלך והאפקט המחזק של הדיקור יכול להיות מערך ההגנה שלך נגד פציעות וכאבים כרוניים.

מגוון טיפולים טבעיים זמינים עבורך

אתי קגן מזמינה אותך לחוות את כוחו של הרפואה המשלימה. על ידי אבחון מקיף אשר בבסיסו עומדת התפיסה כי גופו של האדם הוא יחידה שלמה הדורשת טיפול בכל החזיתות, ניתן יהיה לייעד עבורך את הטיפולים היעילים ביותר שישיבו לך את החיוניות ויחזקו את גופך באופן משמעותי. כדי ללמוד על מגוון הטיפולים הזמינים לך, למענה על כל שאלה ולתיאום טיפולים, ניתן להשאיר את פרטיך באתר עוד היום.

אהבת? שתף עם חברים

לאבחון ויעוץ ללא עלות עם מומחים דף בית

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.