תמונה של מפת רפלקסולוגיה רחם

מפת רפלקסולוגיה רחם – נקודות הלחץ לתמיכה במסע ההריון עבור רוב הנשים, תקופת ההריון מלאה שמחה והתרגשות, אבל יש גם מקרים שבהם נשים עשויות להזדקק לתמיכה נוספת במהלך ההריון, כאשר רפלקסולוגיה היא אחת האפשרויות לשיפור הרווחה שלהן. נשים הרות עשויות לחוות בעיות רגשיות, חששות כספיים, דאגות לגבי השפעת הלידה על מערכת היחסים הזוגית או על העבודה שלהן וכו׳. רובן גם נתונות למצבי רוח עקב שינויים ברמות ההורמונים שלהן.

מפת רפלקסולוגיה רחם

רפלקסולוגיה לנשים הרות נועדה לשפר את הבריאות הפיזית והרגשית שלהן, כשהרפלקסולוגים יכולים לספק למטופלות גם עצות כלליות לאורח חיים בריא ולהציע להן תמיכה כללית. כל הרפלקסולוגים נעזרים במפות רפלקסולוגיה, כולל במפת רפלקסולוגיה ספציפית לטיפול באזור הרחם.

  • מפת רפלקסולוגיה רחם – מסייעת לרפלקסולוג להתמקד בהרגעה. אחד היתרונות של קבלת רפלקסולוגיה בתקופת ההריון קשור לכך שהיא מאפשרת לך זמן רגיעה הרחק מהחיים העמוסים ומספקת לך זמן ומרחב שבו את יכולה להתמקד רק בעצמך ובתינוק הגדל ברחמך. יתרון שאין לזלזל בו, במיוחד כשחשוב להרפות קצת מהמחשבות הטורדניות, ולדבר על הרגשות שלך הנוגעים להגעת התינוק חדש לחייך.
  • מפת רפלקסולוגיה רחם – היא כלי חיוני לרפלקסולוגים שמטפלים בנשים הרות. קחי בחשבון שהרפלקסולוג ישמור על הפרטיות שלך כך שאת יכולה לחלוק אתו את כל הדאגות והחששות שלך. דיבור על דברים שמציקים לך, גם הקטנים ביותר, יכול כשלעצמו לגרום לך להרגיש הרבה יותר טוב.

עוד שירותים שאנו מספקים:

עיסוי רפואי כל המידע >>  | עיסוי אבנים חמות כל המידע >> 

כדי לדעת איפה ללחוץ

  • מפת רפלקסולוגיה רחם – כדי לדעת איפה בדיוק ללחוץ. נשים רבות בוחרות היום לעבור טיפולים רפלקסולוגים במהלך ההריון ולאחר הלידה בזכות היתרונות הרבים של טיפול זה, כמו הרגעה, הפחתת חרדה, הורדת מתחים ושיפור השינה.
  • מפת רפלקסולוגיה רחם – להענקת טיפול ממוקד. בנוסף ליכולת של הרפלקסולוגיה להתמקד בדיוק בבעיה הספציפית שלך, את יכולה ליהנות ממגע תומך בסביבה של הקשבה אמפטית ולא שיפוטית. תכונות אלה מסייעות לבניית חוסן נפשי ופיזי כאחד. טיפול הרפלקסולוגיה יכולה לעזור גם להכין את הגוף ללידה.
  • מפת רפלקסולוגיה רחם – כך שתוכלי לטפל גם בעצמך. המפה עוזרת לך למצוא בעצמך את נקודות הלחיצה שיעזרו לך לטפל במצבים שכיחים שיכולים להופיע במהלך ההריון, כמו עצירות, צרבת, הקאות בוקר, כאבי גב תחתון, חרדה או דיכאון.

הרפלקסולוגיה מכירה בכך שכול אדם הוא ייחודי. משום כך אי אפשר לדעת מראש כיצד תגיבי לטיפול וכיצד הרפלקסולוגיה תוכל להועיל לבעיות הספציפיות שלך. הדרך היחידה לדעת זאת היא להתנסות בטפול רפלקסולוגי.

מה אומר המחקר?

  • שני מחקרים הראו שרפלקסולוגיה בהריון הפחיתה משמעותית את הכאבים במהלך הצירים, והפחיתה גם את משך השלב הראשון של הצירים.
  • מחקר אחר מלמד על שיפור באיכות השינה של נשים לאחר לידה.
  • מחקר נוסף הראה כי 6 טיפולי רפלקסולוגיה שבועיים לפני הלידה, לנשים עם כאבי גב תחתון ו/או כאבי אגן, הפחיתו באופן משמעותי (בכ-44.3 דקות) את השלב השני של צירי הלידה.
אהבת? שתף עם חברים

לאבחון ויעוץ ללא עלות עם מומחים דף בית

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.